ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДОБРОЧИННОСТІ У СФЕРІ ОСВІТИ ЯК ІСТОРИЧНОГО Й СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ЯВИЩА1.1. Теоретико-методологічні засади аналізу доброчинності у сфері освіти.1.2. Історіографія та джерела дослідження доброчинності у сфері освіти1.3. Нормативно-правові засади становлення та розвитку доброчинності у сфері освіти .
1.4. Створення учбових округів та структура освіти як загальний контекст доброчинності.
Висновки до
розділу 1
РОЗДІЛ 2. ДОБРОЧИННІ ФУНДУШІ ЯК ПІДГРУНТЯ РОЗВИТКУ СФЕРИ ОСВІТИ УКРАЇНИ В - РР.
2.1. Фундуші як основа доброчинної підтримки освіти в Україні на початку ХІХ століття
2.1.1. Сутність та особливості едукаційних фундушів в Україні на початку ХІХ століття.
2.1.2. Приходські фундушові училища в Україні на початку ХІХ століття
2.2. Доброчинна підтримка гімназій та ліцеїв у - рр. 2.3. Доброчинність як підгрунтя створення Харківського університету.2.4. Польська громада України у сфері доброчинної підтримки навчальних закладів на початку ХІХ століття
Висновки до
розділу 2.
РОЗДІЛ 3. РОЗВИТОК ДОБРОЧИННОСТІ У СФЕРІ ОСВІТИ УКРАЇНИ В ПЕРІОД ЛЮСТРАЦІЇ ДОБРОЧИННИХ ПОЖЕРТВ (- РР.).
3.1. Люстрація доброчинних фундушів в Україні в - рр.3.2. Приватна ініціатива в підтримці середньої освіти 3.3. Заснування Київського університету та його доброчинна підтримка3.4. Побут учнів, благоустрій навчальних закладів і забезпечення бібліотек як об'єкти доброчинної діяльності в люстраційний період
3.5. Етноконфесійні характеристики доброчинності у сфері освіти України.
Висновки до
розділу 3.
РОЗДІЛ 4. СИСТЕМНІ ТЕНДЕНЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ДОБРОЧИННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ОСВІТИ УКРАЇНИ В - РР
4.1. Розвиток громадської ініціативи в сфері доброчинної підтримки освіти.
4.1.1. Громадська підтримка освіти у період системних тенденцій.4.1.2. Впорядкування процесу організації доброчинних товариств4.1.3. Купецтво як суб'єкт доброчинності у сфері освіти.4.1.4. Доброчинність у рішеннях з'їздів діячів громадського призріння4.2. Земства як організатори доброчинності у сфері освіти в - рр.4.3. Початкова (загальна та професійна) освіта як об'єкт доброчинної діяльності
4.4. Системні тенденції в доброчинній підтримці гімназій.4.5. Розвиток вищої освіти в - рр. та її доброчинна підтримка.4.6. Доброчинна підтримка закладів соціальної опіки дітей в Україні.Висновки до
розділу 4
РОЗДІЛ 5. ПЕРСПЕКТИВИ ДОБРОЧИННОЇ ПІДТРИМКИ СФЕРИ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ.
5.1. Сучасна оцінка досвіду доброчинної підтримки сфери освіти.5.2. Сучасний стан доброчинної підтримки сфери освіти в Україні5.2.1. Суб'єктні характеристики доброчинності у сфері освіти5.2.2. Доброчинна підтримка сфери освіти як соціально-педагогічна інновація.
5.3. Фандрайзинг як перспективна стратегія доброчинної підтримки сфери освіти
5.3.1. Сутність та особливості фандрайзингу як технології доброчинності
5.3.2. Запровадження фандрайзингу до сучасної системи освітиВисновки до
розділу 5.ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ.ДОДАТКИ.СПИСОК
- Київ+380960830922