ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ
1.1. Стан наукової думки з питань теорії маркетингу в сфері залізничного транспорту
1.2. Зарубіжний досвід маркетингової діяльності на залізничному транспорті
1.3.Специфічні риси маркетингової системи підприємства залізничного транспорту України
Висновки по першому
розділу
РОЗДІЛ
ДОСЛІДЖЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
2.1. Організаційна структура управління маркетингом підприємства залізничного транспорту в умовах формування сучасних ринкових відносин
2.2. Фактори, що визначають динаміку пасажиро- та вантажообігу
2.3. Оцінка ефективності маркетингової діяльності
Висновки по другому
розділу
РОЗДІЛ
РЕФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ
3.1. Вдосконалення організаційної структури управління маркетингом
3.2. Реорганізація системи маркетингової інформації в умовах формування сучасних ринкових відносин
3.3. Економіко-правові методи регулювання маркетингової системи підприємства залізничного транспорту
3.4. Методика оцінки ефективності функціонування маркетингової системи
Висновки по третьому
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922