Ви є тут

Управління збутовою політикою фармацевтичних підприємств-виробників

Автор: 
Вороніна Оксана Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000320
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ ПОЛІТИКА ЗБУТУ ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ У ФАРМАЦЕВТИЧНІЙ ГАЛУЗІ
1.1. Теоретичні положення щодо управління збутовою діяльністю підприємств-виробників
1.2. Сучасна система збуту фармацевтичної продукції1.3. Аналіз існуючих напрямів удосконалення процесу управління збутовою політикою фармацевтичних підприємств
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ВИРОБНИКІВ ЛІКАРСЬКИХ ПРЕПАРАТІВ
2.1. Аналіз факторів розвитку фармацевтичного ринку України, що мають вплив на збутову діяльність виробників ліків
2.2. Порівняння систем збуту фармацевтичної продукції зарубіжних та вітчизняних виробників
2.3. Обґрунтування етапів управління збутовою політикою фармацевтичного підприємства-виробника
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПОДУКЦІЇ ВИРОБНИКІВ
3.1. Оцінка рівня використання збутового потенціалу фармацевтичного підприємства-виробника з урахуванням етапу життєвого циклу його діяльності на ринку збуту
3.2. Побудова виробниками дистриб'юторської системи збуту лікарських препаратів
3.3. Методичний підхід до формування системи збуту нових лікарських препаратів виробника за принципом "ексклюзивної дистриб'юції"
Висновки до
розділу ВИСНОВКИДОДАТКИСПИСОК