ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ РИНКУ 1.1. Сутність збутової діяльності машинобудівних підприємств 1.2. Види і форми систем збуту продукції та методи формування каналів реалізації на підприємстві 1.3. Взаємозв'язок маркетингу та логістики в системі збуту підприємств Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ ЗБУТУ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ 2.1. Оцінка ефективності управління системою збуту машинобудівних підприємств 2.2. Асортиментні концепції в системі збуту машинобудівних підприємств 2.3. Аналіз здійснення товарної політики на машинобудівних підприємствах Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЗБУТУ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ У РИНКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ 3.1. Методика формування каналів реалізації продукції машинобудівних підприємств
3.2. Використання моделі побудови зон потенційного збуту в системі реалізації продукції
3.3. Підвищення ефективності діяльності підприємств за рахунок удосконалення системи збуту продукції Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922