Ви є тут

Оцінка ефективності менеджменту торговельного підприємства

Автор: 
Поканевич Юрій Вікторович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005580
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
Розділ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА
ОЦІНКИ ЙОГО ЕФЕКТИВНОСТІ
1.1. Характеристика управління як особливого виду практичної людської
діяльності та об’єкту оцінки ефективності
1.2. Методологічні принципи оцінки ефективності менеджменту торговельного
підприємства
1.3. Концепція формування системи показників оцінки ефективності менеджменту
торговельного підприємства
Висновки за першим
розділом
Розділ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
УКРАЇНИ
2.1. Тенденції ефективності загальноорганізаційного менеджменту торговельних
підприємств
2.2. Динаміка ефективності функціональних видів менеджменту торговельних
підприємств
2.3. Оцінка взаємного впливу факторів на рівень
ефективності менеджменту торговельних підприємств
Висновки за другим
розділом
Розділ 3. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ПОКАЗНИКІВ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ
МЕНЕДЖМЕНТУ В ПРАКТИКУ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
3.1. Стратегічні карти показників ефективності менеджменту торговельних
підприємств
3.2. Інформаційне забезпечення оцінки ефективності менеджменту торговельних
підприємств
3.3. Впровадження контролінгу ефективності менеджменту торговельного
підприємства
Висновки за третім
розділом
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК