ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ
1.1. Сутність і роль позиціонування у процесі формування маркетингової стратегії підприємства
1.2. Систематизація критеріїв позиціонування та методів їх визначення
1.3. Етапи процесу маркетингового позиціонування та місце в ньому методики розгортання функції якості
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ НА РИНКУ
МОРОЗИВА УКРАЇНИ
2.1. Оцінювання конкурентного середовища ринку морозива України
2.2. Аналіз споживчих вподобань у процесі позиціонування
2.3. Позиціонування на основі оцінювання сильних та слабких сторін підприємства
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТА ОБГРУНТУВАН-НЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Модель формування стратегії позиціонування: розробка та математична інтерпретація
3.2. Розгортання функції якості у процесі маркетингового позиціонування
3.3. Обґрунтування маркетингової стратегії позиціонування підприємства на ринку морозива України
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922