ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи дослідження структурованих ринків та діяльності на них підприємств-виробників
1.1. Ринок морозива в системі товарних ринків
1.2. Залежність процесів прийняття господарських рішень підприємств-виробників морозива від стану ринку
1.3. Методика дослідження ринку морозива та ступеня його структурованості
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. Функціонування підприємств-виробників на ринку морозива в Україні
2.1. Динаміка обсягів виробництва, продажу і ціни морозива
2.2. Ефективність виробництва морозива та чинники, що її визначають
2.3. Системи управління якістю у процесі виробництва і реалізації морозива
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. Тенденції розвитку ринку морозива та обґрунтування стратегій функціонування підприємств-виробників
3.1. Бізнес-стратегії організації, що виступає виробником продукції на ринку морозива
3.2. Формування національної системи моніторингу якості морозива та сировини для його виробництва
3.3. Перспективні інновації на ринку морозива
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922