Ви є тут

Теоретико-методичні засади задоволення попиту населення підприємствами побутового обслуговування.

Автор: 
Данилюк Тетяна Іллівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001614
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОПИТУ НАСЕЛЕННЯ НА ПОСЛУГИ ПІДПРИЄМСТВ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ1.1. Соціально-економічна сутність потреб і попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування
1.2. Методи визначення величини попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування.
1.3. Методичні засади аналізу діяльності підприємств побутового обслуговування
Висновки за
розділом 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА РІВНЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОПИТУ НАСЕЛЕННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 2.1. Дослідження діяльності підприємств побутового обслуговування в Україні.
2.2. Аналіз чинників впливу на рівень задоволення попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування
2.3. Оцінка рівня задоволення попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування Волинської області.
Висновки за
розділом 2
РОЗДІЛ 3. ЗАДОВОЛЕННЯ ПОПИТУ НАСЕЛЕННЯ ШЛЯХОМ УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ3.1. Прогнозування величини попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування.
3.2. Виявлення причин виникнення незадоволеного попиту населення на послуги підприємств побутового обслуговування
3.3. Удосконалення діяльності підприємств побутового обслуговування на засадах задоволення попиту населення
Висновки за
розділом 3ВИСНОВКИДОДАТКИ СПИСОК