Ви є тут

Методичні основи оцінки динамічної конкурентоспроможності підприємств автосервісу

Автор: 
Гарачук Юлія Олександрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U002271
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ І ФУНКЦІОНУВАННЯ СФЕРИ ПОСЛУГ.1.1. Роль сфери послуг в економіці України.1.2. Дослідження ринку послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів
.1.3. Дослідження процесу конкуренції на ринку автомобільного сервісу.1.4. Аналіз трансформації поняття "конкурентоспроможність" та методів її оцінювання для підприємств
.1.5. Заходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємств через управління
.Висновки до
розділу .
РОЗДІЛ 2. ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АВТОСЕРВІСУ
.2.1. Формування основних положень методики оцінювання динамічної конкурентоспроможності підприємств
.2.2. Вибір обє'кта дослідження.2.3. Дослідження факторів, що впливають на конкурентоспроможність автосервісних підприємств
.2.3.1. Формування вартості послуг підприємств автосервісу.2.3.2. Аналіз витрат часу на придбання послуг з технічного обслуговування та ремонту
.2.3.3. Оцінювання якості послуг.2.3.4. Фактор задоволення споживачів якістю послуг.2.4. Аналіз можливих математичних моделей оцінювання конкурентоспроможності підприємств автосервісу
.Висновки до
розділу .
РОЗДІЛ 3. МОДЕЛЮВАННЯ ОЦІНЮВАННЯ ДИНАМІЧНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АВТОСЕРВІСНИХ ПІДПРИЄМСТВ
.3. Розроблення моделі оцінювання динамічної конкурентоспроможності підприємств в системі автосервісу
.3.2. Формування вихідних даних для економіко-математичної моделі.3.3. Підвищення конкурентоспроможності підприємств через управління.3.4. Подальші напрями впровадження результатів роботи.Висновки до
розділу .ВИСНОВКИ.СПИСОК