З М І С Т
стор.
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ПЛОДООВОЧЕВОГО ПІДКОМПЛЕКСУ
1.1. Значення маркетингу та маркетингового управління у підвищенні ефективності виробництва аграрної продукції
1.2. Тенденції та перспективи розвитку плодоовочевого підкомплексу в Україні та світі
1.3. Методика оцінювання ефективності маркетингових заходів на підприємствах плодооовочевого підкомплексу
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. СТАН ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ПЛОДООВОЧЕВОГО ПІДКОМПЛЕКСУ
2.1. Стан виробництва плодоовочевої продукції в Полтавській області
2.2. Ефективність виробництва плодоовочевої продукції у сільськогосподарських підприємствах
2.3. Особливості реалізації плодоовочевої продукції та використання маркетингу на підприємствах галузі
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА ПЛОДООВОЧЕВОЇ ПРОДУКЦІЇ ЯК НАПРЯМОК ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ
3.1. Впровадження маркетингових служб на підприємствах плодоовочевого підкомплексу
3.2. Удосконалення цінової політики виробників плодоовочевої продукції враховуючи особливості галузі
3.3. Диверсифікація виробництва та удосконалення процесу збуту плодоовочевої продукції як напрямок підвищення конкурентного статусу підприємств галузі
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922