Ви є тут

Формування та використання потенціалу торговельних підприємств

Автор: 
Карпенко Юрій Вікторович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005579
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Стор.
ВСТУП………………………………………………………………………………
РОЗДІЛ   ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ
ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА.………………………………
1.1. Поняття та економічна сутність потенціалу торговельних підприємств
1.2. Види та структура потенціалу торговельних підприємств……………….
1.3. Методичні підходи до оцінки потенціалу торговельних підприємств та
удосконалення механізму його формування…………………………………
Висновки до
розділу …………………………………………………………
РОЗДІЛ   ДІАГНОСТИКА СУЧАСНОГО СТАНУ, ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ
ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ…….
2.1. Діагностика сучасного стану та умов функціонування роздрібної торгівлі в
Україні………………………………………………………….……………
2.2. Дослідження складових елементів потенціалу торговельних підприємств
…………………………………………………………………………………….
2.3. Аналіз внутрішніх і зовнішніх чинників впливу на процес формування
потенціалу торговельних підприємств………………………………………
2.4. Оцінка ефективності використання потенціалу торговельних
підприємств…………………………………………………………………
Висновки до
розділу …………………………………………………….……
РОЗДІЛ   ОСНОВНІ ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ
ПОТЕНЦІАЛУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ…………………………………………………………………
3.1. Оптимізація товарного асортименту торговельних підприємств………
3.2. Удосконалення механізму управління реалізацією продукції засобами
Internet-технологій………………………………………………………….…
3.3. Напрями підвищення ефективності використання потенціалу торговельних
підприємств…………………………………………………
Висновки до
розділу ………………………………………………….………
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….
ДОДАТКИ…………………………………………………………………………
СПИСОК