Ви є тут

Розвиток маркетингової діяльності в системі управління металургійних підприємств

Автор: 
Мордвінцева Тетяна Валентинівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005729
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННІ
МЕТАЛУРГІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
1.1. Роль і місце маркетингової діяльності в управлінні металургійними
підприємствами
1.2. Інтеграція маркетингу і менеджменту підприємств в ринкових умовах
1.3. Формування стратегії маркетингового управління металургійними
підприємствами
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕТАЛУРГІЙНИХ
ПІДПРИЄМСТВ
2.1. Аналіз основних показників господарської діяльності металургійних
підприємств
2.2. Методичні підходи оцінки ефективності маркетингової діяльності на
металургійних підприємствах
2.3. Практична реалізація методичного підходу до оцінки ефективності
маркетингової діяльності металургійних підприємств
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ
МЕТАЛУРГІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
3.1. Впровадження стратегій розвитку маркетингової діяльності підприємств
металургійної промисловості
3.2. Модель формування ефективного управління металургійним підприємством з
урахуванням маркетингової складової
3.3. Розробка управлінських рішень на основі оцінки ефективності маркетингової
діяльності і ділової активності
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК