ЗМІСТ
Вступ
РОЗДІЛ 1. ГЕНЕЗА ТЕОРІЙ ФОРМУВАННЯ ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА І ЛОГІСТИКО-МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ ЗРОСТАННЯ1.1.Розвиток теорії вартості і дослідження цінності підприємства1.2.Детермінанти вартості підприємства і трансформація її різних типів у методології оцінювання бізнесу1.3.Виклики маркетингу і необхідність вдосконалення методології формування вартості підприємства1.4.Значення логістико-маркетингової концепції в процесі формування ринкової вартості соціально-орієнтованого підприємства
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПЦІЯ МАКРОМАРКЕТИНГУ І ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ВАРТОСТІ ПІДПРИЄМСТВА2.1.Концепція макромаркетингу - цільова спрямованість процесу формування вартості та забезпечення конкурентних переваг2.2.Інституційне середовище як простір еволюції ринку і дії важелів ринкового механізму2.3.Фундаментальні принципи формування вартості підприємства і проблеми узгодження інтересів учасників ринку2.4.Стратегічний аналіз факторів зовнішнього середовища формування вартості підприємства і проблеми ідентифікації меж товарних ринків2.5.Капіталізація вітчизняної макро- і мікроекономіки як відображення діалектичної взаємодії форми і змістуВисновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ ПРОЦЕСІВ РЕСТРУКТУРИЗАЦІЇ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА І ФОРМУВАННЯ ЙОГО ВАРТОСТІ3.1.Організаційно-інноваційний розвиток підприємства і взаємодія процесів формування вартості3.2.Фінансово-економічні наслідки процесів галузевої концентрації на ринку машинобудування3.3.Суттєві причинно-наслідкові зв'язки у формуванні вартості машинобудівного підприємства і вплив цінових тенденцій3.4.Ефекти реструктуризації підприємства у контексті вимог соціально відповідального бізнесуВисновки до
розділу
РОЗДІЛ 4. СТРАТЕГІЧНА ЦІННІСТЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ У ФОРМУВАННІ ВАРТОСТІ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА4.1.Підходи щодо ідентифікації інтелектуального капіталу та його структуризації4.2.Взаємозбагачення інтелектуального капіталу учасників ринку: маркетингові інструменти і технології4.3.Зростаюча роль інтелектуального капіталу у новій філософії сучасного бізнесуВисновки до
розділу
РОЗДІЛ 5. МОДЕЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ РІШЕНЬ У СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ РИНКОВОЮ ВАРТІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА5.1.Модельне представлення бізнесу і спільне формування вартості підприємства та його клієнтів5.2.Маркетингові інструменти впливу на процес формування ринкової вартості підприємства5.3.Моделювання впливу інтелектуального капіталу на результати функціонування машинобудівних підприємств5.4.Оцінювання технологічної ефективності машинобудівного підприємства на основі кластерного аналізу за методом DEA (Data Envelopment Analysis)5.5.Управління змінами і формування вартості підприємства у кризових ситуаціях і зростаючих загрозах викупів5.6.Визначення перспектив формування вартості машинобудівного підприємства на основі методу нечітких множинВисновки до
розділу ВИСНОВКИДодаткиСписок
- Київ+380960830922