- Киев+380960830922
Вы здесь
Введите ключевые слова для поиска диссертаций:
Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств торгівлі
Тип работы:
Дис. канд. наук
Год:
2004
Артикул:
3404U004540 129 грн
Рекомендуемые диссертации
- Формування стратегії управління персоналом підприємства
- Стратегія підприємства в умовах невизначеності середовища господарювання (Методологічний аспект)
- Реінжиніринг як інструмент інноваційно-інвестиційної діяльності підприємств харчової промисловості
- Управління розвитком людського капіталу в організаціях системи вищої освіти
- Управління витратами при відтворенні потужності вугільного підприємства
- Прямі іноземні інвестиції в технічне забезпечення сільськогосподарського виробництва України
- Стратегія трансформації управління виноградарсько-виноробними підпри-ємствами Криму
- Удосконалення управління фінансово-економічним станом підприємств харчової промисловості
- Стратегія інноваційного розвитку підприємства
- Економіко-правові засади регулювання господарської діяльності підприємств тютюнової промисловості України