ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи проблеми формування у майбутніх учителів цінностей особистісно орієнтованої моделі виховання
1.1. Феноменологія цінностей особистісно орієнтованої моделі виховання.
1.2. Усвідомлення студентами цінностей особистісно орієнтованої моделі виховання як передумова їх професійної готовності
1.3. Психолого-педагогічні засади особистісно орієнтованої виховної взаємодії.
1.4. Змістова характеристика артпедагогіки - фактор особистісно орієнтованого виховання
Висновки до
розділу.
РОЗДІЛ 2. Моніторинг якості процесу формування у студентів педагогічних університетів цінностей особистісно орієнтованої моделі виховання
2.1. Діагностика рівня сформованості у майбутніх вчителів цінностей особистісно орієнтованої моделі виховання
2.2. Обґрунтування педагогічних умов результативного формування цінностей особистісно орієнтованого виховання у студентів
Висновки до
розділу.
РОЗДІЛ 3. Експериментальна технологія формування у студентів цінностей особистісно орієнтованої моделі виховання засобами артпедагогіки
3.1. Характеристика експериментальної технології як педагогічної системи.
3.2. Готовність студентів до суб?єкт-суб?єктної взаємодії засобами артпедагогіки: інтерактивні форми забезпечення
3.3. Порівняння ефективності традиційної та експериментальної педагогічних технологій
Висновки до
розділуЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИСПИСОК
- Киев+380960830922