ЗМІСТ
ВСТУП 
Розділ І
ПРЕДМЕТ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Стан досліджуваної проблеми в теорії і практиці навчання стереометрії.
1.2. Зміст і операційний склад прийомів евристичної діяльності учнів
 у процесі вивчення стереометрії 
1.3. Психолого-методичні засади диференційованого формування евристичних прийомів .
 Висновки до 
розділу І 
Розділ ІІ	
МЕТОДИКА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ФОРМУВАННЯ ПРИЙОМІВ ЕВРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
2.1.	Принципи відбору диференційованих завдань з стереометрії для формування прийомів евристичної діяльності учнів. .
2.2. Формування загальних прийомів евристичної діяльності старшокласників при вивченні стереометрії . 
2.3. Формування спеціальних прийомів евристичної діяльності учнів 
на уроках стереометрії .
2.4.	Використання інформаційних технологій для диференційованого формування прийомів евристичної діяльності учнів на уроках стереометрії . .
 2.5. Організація, проведення педагогічного експерименту та аналіз
його результатів . 
 Висновки до 
розділу ІІ 
ВИСНОВКИ 
СПИСОК
- Киев+380960830922