ЗМІСТ
ВСТУП
Розділ І
ПРЕДМЕТ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Стан досліджуваної проблеми в теорії і практиці навчання стереометрії.
1.2. Зміст і операційний склад прийомів евристичної діяльності учнів
у процесі вивчення стереометрії
1.3. Психолого-методичні засади диференційованого формування евристичних прийомів .
Висновки до
розділу І
Розділ ІІ
МЕТОДИКА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ФОРМУВАННЯ ПРИЙОМІВ ЕВРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
2.1. Принципи відбору диференційованих завдань з стереометрії для формування прийомів евристичної діяльності учнів. .
2.2. Формування загальних прийомів евристичної діяльності старшокласників при вивченні стереометрії .
2.3. Формування спеціальних прийомів евристичної діяльності учнів
на уроках стереометрії .
2.4. Використання інформаційних технологій для диференційованого формування прийомів евристичної діяльності учнів на уроках стереометрії . .
2.5. Організація, проведення педагогічного експерименту та аналіз
його результатів .
Висновки до
розділу ІІ
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922