ЗМІСТ
Вступ………………………………………………………………………….
Розділ 1. Наукові засади методики вдосконалення навичок говоріння в учнів -
класів ……………………………
Говоріння як наукове поняття ………………………………………
Психологічні чинники вдосконалення навичок процесу говоріння
підлітків……………………………………………………………………….
Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння учнів -
класів…………………………………………….……………….
Висновки з
розділу ……………………………………………………….
Розділ 2. Теорія і практика розвитку навичок говоріння учнів основної
школи………………………………………………………………………….
2.1. Методичне забезпечення роботи з удосконалення навичок
говоріння…………………………………………………………………….
2.2. Стан роботи з розвитку усного мовлення учнів в основній школі….
2.3. Рівні сформованості вмінь і навичок говоріння учнів - класів ……
Висновки з
розділу ……………………………………………………….
Розділ 3. Експериментально-дослідне навчання за розробленою методикою та його
результати …………………………………………….
3.1.Зміст і програма експериментального навчання ………………………
3.2.Система роботи з удосконалення навичок говоріння за експериментальною
методикою……………………………………………
3.3. Результати експериментального дослідження …………………….…
Висновки з
розділу ………………………………………………….
Загальні висновки …………………………………….……………………
Список
- Киев+380960830922