ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………….
РОЗДІЛ ПРОБЛЕМА ЗВ’ЯЗКУ ДОВІРИ ТА ЇЇ ПРОЯВІВ В РЕАЛІЗАЦІЇ АФІЛІАТИВНОЇ
ПОТРЕБИ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ ……….
1.1. Постановка питання довіри у філософській ретроспективі…………………….
1.2. Довіра як соціально-психологічна проблема…………………………….
1.2.1. Особливості дослідження довіри у соціально-психологічному дискурсі
1.2.2. Сутнісні характеристики довіри…………………………………………. .
1.2.3. Структурно-функціональна модель довіри в юнацькому віці……………
1.3. Юнацький вік як сензитивний період запиту на довірче
спілкування…
1.3.1. Соціально-психологічні особливості прояву афіліативної потреби
особистості в юнацькому віці………………………………………………………….
1.3.2. “Презумпція взаємності” у структурі довірчого спілкування в юнацькому
віці……………….………………………………………
Висновки до першого
розділу……………………………………………………
РОЗДІЛ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗВ’ЯЗКУ ДОВІРЧОГО СПІЛКУВАННЯ З АФІЛІАТИВНОЮ
МОТИВАЦІЄЮ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ…………………………………………………………………
2.1. Соціально-психологічні особливості дослідження довірчого спілкування в
юнацькому віці………….………………………………………………………………
2.2. Аналіз взаємозв’язку показників мотивації в афіліації та потреби
особистості у довірчому
спілкуванні…………………………………………………….
2.2.1. Специфіка прояву афіліативної потреби особистості в період юності….
2.2.2. Інтегральна характеристика показників довіри в структурі міжособистісної
взаємодії в юнацькому віці…………………………………………………………….
2.2.3. Особливості кореляції параметрів “довіри до себе” і “довіри до
інших”
2.3. Характеристика показників довірчого спілкування в юнацькому
віці…….
2.3.1. Неконгруентність психологічних позицій у міжособистісних стосунках –
“я-довіра” і “мені-довіра” …………………………………………
2.3.2. Феноменологічне поле в переживанні почуття довіри до іншого в юнацькому
віці………………………………………………………………………….
Висновки до другого
розділу…………………………………………………
РОЗДІЛ ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ ДОВІРЧИХ СТОСУНКІВ ЯК АФІЛІАТИВНОЇ
ПОТРЕБИ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ ………………………………………………………………
3.1. Особливості дослідження впливу рефлексії довіри в юнацькому
віці…………………………………………….……………………………………….
3.2. Обгрунтування розвивально-корекційної програми та параметричних
особливостей тренінгу розвитку довіри в юнацькому віці……………………….
3.3. Оцінка ефективності тренінгу розвитку довіри в юнацькому віці………….
3.4. Ресурси актуалізації розвитку довіри в юнацькому віці………………….
Висновки до третього
розділу…………………………………………………….
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…………………………………………………………….
ДОДАТКИ………………………………………………………………………………
СПИСОК
- Киев+380960830922