Вы здесь

Управління процесом формування професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу.

Автор: 
Ростовська Вікторія Іванівна
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
0409U004637
129 грн
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ВСТУП
.
РОЗДІЛ 1.
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ
ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТА
ПРАКТИКИ
1.1.
Аналіз науково-теоретичних розробок з питань професійної компетентності
керівників загальноосвітніх навчальних закладів
.
1.2.
Стан професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної
роботи та його вплив на результативність управління навчально-виховним процесом
у загально-освітньому навчальному закладі
1.3.
Особливості та складові професійної компетентності заступника директора з
навчально-виховної роботи сучасного загальноосвітнього навчального закладу
України .
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2.
НАУКОВІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТУ ТА ОРГАНІ-ЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ФОРМУВАННЯ
ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ
ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
2.1.
Концептуальні підходи до управління процесом формування професійної
компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи
загальноосвітнього навчального закладу
2.2.
Теоретичне обгрунтування змісту та структури моделі управ-ління процесом
формування професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної
роботи ЗНЗ .
2.3.
Технологічні основи застосування моделі управління процесом формування
професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи
.
Висновки до другого
розділу
.
РОЗДІЛ 3.
ПРАКТИЧНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ
КОМПЕ-ТЕНТНОСТІ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ
ЗАГАЛЬНО-ОСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
.
3.1.
Практична апробація моделі управління процесом форму-вання професійної
компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи
загальноосвітнього навчального закладу
3.2.
Обробка та узагальнення отриманих результатів дослідження.
3.3.
Рекомендації щодо застосування моделі управління процесом формування
професійної компетентності заступника дирек-тора з навчально-виховної роботи
загальноосвітнього навчального закладу в роботі районного (міського) відділу
(управління) освіти
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
.
СПИСОК