ЗМІСТ
ВСТУП ……………………………………………………………………………………
РОЗДІЛ :СТАН ПИТАННЯ Й ПОСТАНОВКА ЗАВДАНЬ
ДОСЛІДЖЕННЯ ………………………………………………………………………
1.1. Причини старіння моторних олив при експлуатації
автомобільного транспорту ………………………………………………….…
1.2. Обґрунтування необхідності оптимізації строку заміни моторних
олив з метою підвищення ефективності експлуатації автобусів ………….…….…
1.3. Аналіз показників якості моторних олив ………………………………….……
1.3.1. Одиничні показники якості олив і методики
їхнього визначення ……………………………………………………………………
1.3.2. Комплексні показники якості моторних олив ………………….…………….
1.3.3. Електрофізичні показники якості моторних олив ………….…….…………
Висновки. Мета й завдання дослідження ……………………………………………
РОЗДІЛ :ОПТИМІЗАЦІЯ СТРОКІВ ЗАМІНИ ОЛИВ ПРИ
ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОБУСІВ ПО ДІЕЛЕКТРИЧНІЙ
ПРОНИКНОСТІ …………………………………………………….…………….…….
2.1. Діелектрична проникність моторних олив ……………………….…….…….…
2.2. Діелектрична проникність моторних олив в експлуатації ………….…………
2.3. Модель визначення оптимальних строків заміни моторних
олив при експлуатації автобусів ……………………………………………………
Висновки до
розділу …………………………………………………….…………
РОЗДІЛ :МЕТОДИКА Й РЕЗУЛЬТАТИ ВИМІРЮВАННЯ
ДІЕЛЕКТРИЧНОЇ ПРОНИКНОСТІ МОТОРНИХ ОЛИВ …………………………
3.1. Класифікація методів вимірювання діелектричної проникності ……….…
3.2. Резонансний метод вимірювання діелектричної проникності
й пристрій вимірювача добротності ………………………………………………
3.3. Конструкція комірки для вимірювання діелектричної проникності олив ……
3.4. Вплив температури на діелектричну проникність моторних олив ……………
3.5. Вплив частоти електричного поля на діелектричну проникність
моторних олив ……………………….…………………………………….………….
3.6. Похибка вимірювань діелектричної проникності моторних
олив резонансним методом …………………………………….………….………….
3.7. Прилади й датчики, засновані на вимірюванні діелектричної
проникності ………………………………………………….……………………….
3.8. Вимірювання діелектричної проникності моторних олив ……………………
Висновки до
розділу ……………………………………………………………….
РОЗДІЛ :ВПЛИВ РІЗНИХ ЗАБРУДНЕНЬ МОТОРНИХ ОЛИВ НА
ВЕЛИЧИНУ ЇХНЬОЇ ДІЕЛЕКТРИЧНОЇ ПРОНИКНОСТІ ………………….….…
4.1. Вплив продуктів зношування на діелектричну
проникність оливи …………………………….………………………………………
4.2. Вплив дизельного палива й продуктів його неповного
згоряння на діелектричну проникність олив …….…………………………….……
4.3. Вплив часточок запорошеності на діелектричну
проникність олив …………….………………………………………………………
4.4. Вплив охолоджувальної рідини на діелектричну
проникність олив …………………….………………………………………………
4.5. Спільний вплив різних видів забруднень на діелектричну
проникність моторних олив ……….………………………………………………….
Висновки до
розділу ……………………….……………………………………….
РОЗДІЛ :ДОСЛІДЖЕННЯ ФІЗИКО-ХІМІЧНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ
МОТОРНИХ ОЛИВ В ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ УМОВАХ ………………………….
5.1. Зміна показників якості моторних олив при експлуатації автобусів
«Богдан»-А і ПАЗ- …………………………………………………….……
5.2. Обґрунтування граничного значення, величини параметра збільшення
діелектричної проникності дизельних моторних олив, що рекомендується
для їхньої заміни при експлуатації автобусів «Богдан»-А і ПАЗ- ………
5.3. Зміна величини параметра збільшення діелектричної проникності
моторної оливи залежно від експлуатаційних факторів ……………….…………
5.4. Оптимізація строків заміни олив при експлуатації автобусів
«Богдан»-А і ПАЗ- ………………………………….……………………
5.5. Практичні рекомендації з підвищення ефективності
експлуатації автобусів шляхом оптимізації строків заміни олив ………….……
Висновки до
розділу ………………………………………………………….……
ВИСНОВКИ …………………………………………………………………….……
Додаток А:АКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ……………………………………………….
Додаток Б:РОЗРАХУНОК ПОХИБКИ ВИМІРЮВАННЯ ДІЕЛЕКТРИЧНОЇ
ПРОНИКНОСТІ Й ЗНАЧИМІСТЬ ОТРИМАНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ …….….……
Додаток В:РЕЗУЛЬТАТИ ЛАБОРАТОРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВПЛИВУ
РІЗНИХ ВИДІВ ЗАБРУДНЕНЬ НА ПАРАМЕТР ЗБІЛЬШЕННЯ
ДІЕЛЕКТРИЧНОЇ ПРОНИКНОСТІ МОТОРНИХ ОЛИВ …………….…………
Додаток Г:РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ,
ЯКІ ВИКОРИСТАНІ ДЛЯ РОЗРАХУНКІВ КОЕФІЦІЄНТІВ КОРЕЛЯЦІЇ ………
Додаток Д:РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРОБ ОЛИВ, ВІДІБРАНИХ
З ДВИГУНІВ АВТОБУСІВ «БОГДАН»-А ТА ПАЗ- ……………….….….
Додаток Є:ЗМІНА ВЕЛИЧИНИ ПАРАМЕТРА ЗБІЛЬШЕННЯ ДІЕЛЕКТРИЧНОЇ ПРОНИКНОСТІ ВІД
СТРОКУ ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОБУСІВ ……….………
Додаток Ж:ГРАФІКИ РОЗПОДІЛУ Й ФУНКЦІЇ РОЗПОДІЛУ КІЛЬКОСТІ
АВТОБУСІВ ПО СТРОКУ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ДО ЗАМІНИ ОЛИВИ ……………
Додаток З:ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ …………….……
СПИСОК
- Киев+380960830922