ЗМІСТ
ВСТУП………….……………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічний аналіз пізнавальних процесів У контексті
оволодіння іноземною мовою………………………………………………………
1.1. Мова і мовлення в організації пізнавальної сфери особистості……
1.2. Психолінгвістичні теорії мовлення і пізнавальних процесів
особистості……………………………………………………………………….
1.3. Теоретична модель розвитку пізнавальної сфери студентів в умовах
оволодіння іноземною мовою ……….…………………………………………
Висновки до
розділу…………………….……………………………….
РОЗДІЛ 2. Емпіричне вивчення особливостей пізнавальної сфери майбутніх
філологів В УМОВАХ оволодіннЯ іноземною мовою ……………………………………
2.1. Експериментально-діагностичне вивчення організації пізнавальної сфери
студентів-філологів у контексті оволодіння іноземною мовою………
2.2. Особливості розробки та впровадження експериментальної психолінгвістичної
програми розвитку пізнавальної сфери студентів-філологів в умовах оволодіння
іноземною мовою ………………………………………….
2.3. Експериментально-діагностичне вивчення пізнавального розвитку майбутніх
філологів в умовах впровадження експериментальної психолінгвістичної
програми…………………………………………….……
2.4. Психологічна специфіка оволодіння іноземною мовою в умовах
кредитно-модульної системи організації начального процесу……………….
Висновки до
розділу………….……………….…………………
РОЗДІЛ 3. КОМПЛЕКСНИЙ ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ
СФЕРИ СТУДЕНТІВ….…….
3.1. Комплексний психолінгвістичний тренінг: суть, структура та
зміст………………………………………………………………………………
3.2. Особливості впровадження комплексного психолінгвістичного тренінгу для
розвитку пізнавальної сфери студентів…………………………
3.3. Аналіз ефективності комплексного психолінгвістичного тренінгу,
спрямованого на розвиток пізнавальної сфери студентів…………………….
Висновки до
розділу……………………………………………………
ВИСНОВКИ…….…………………………………………………….….
ДОДАТКИ………………………………………………………….…
Додаток А. Опитувальник для виявлення особливостей розвитку пізнавальної
сфери……….………………………………………………….…
Додаток Б. Методики вимірювання показників пізнавальних процесів
та показника білінгвізму…….………………….……………………….
Додаток В. Вправи, спрямовані на оволодіння словами, сталими фразами та їх
значеннями ……………….……………………….……………….….….
Додаток Д. Вправи, спрямовані на оволодіння реченнями та
висловлюваннями.….
Додаток Е. Вправи, спрямовані на оволодіння усним та письмовим
текстами……………………………………………………………………………
Додаток Ж. Вправи, спрямовані на оволодіння репродуктивними видами мовленнєвої
діяльності (читання, аудіювання)………………………………
Додаток З. Вправи, спрямовані на оволодіння продуктивними видами мовленнєвої
діяльності (письмо, говоріння)………………………….…………
Додаток И. Зображення для гри-інтерпретації……….…………….….
Додаток К. Зображення для множинної інтерпретації…………………
Додаток Л. Зображення для пошуку відмінностей………………….….
Додаток М. Вправи на ранжування зображень….………….…….….
Додаток Н. Анкета для виявлення думок студентів щодо КМСОНП…
Додаток П. Акти
реалізації……….………
СПИСОК
- Киев+380960830922