Ви є тут

Особливості емоційної регуляції в формуванні пізнавальних інтересів підлітків.

Автор: 
Назарець Людмила Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003366
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичний аналіз пізнавального інтересу в контексті
навчально-пізнавальної
діяльності.
1.1.Проблема пізнавального інтересу як предмет зарубіжних та вітчизняних
досліджень
1.2.Пізнавальний інтерес як мотив навчальної
діяльності
1.3.Емоційний фактор в навчально-пізнавальній діяльності
суб’єкта.
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 2. Дослідження особливостей прояву пізнавального інтересу в підлітковому
віці.
2.1.Фактори формування пізнавального інтересу в підлітковому віці як основа
розробки програми
дослідження.
2.1.1.Визначення основних умов формування пізнавального інтересу.
2.1.2.Основні характеристики пізнавального інтересу в підлітковому віці
2.2.Обгрунтування методів і прийомів діагностики пізнавального
інтересу.
2.3.Динаміка змісту пізнавальних інтересів підлітків (констатувальний
експеримент)
2.4.Особливості зв’язку рівня прояву пізнавального інтересу з емоційним
компонентом та ставленням до
навчання.
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО
РОЗДІЛУ.
РОЗДІЛ 3. Формування пізнавального інтересу засобами емоційної
регуляції
3.1.Специфіка впливу емоційних компонентів на формування пізнавальних інтересів
(формувальний
експеримент)
3.2.Аналіз результатів формувального
експерименту.
ВИСНОВКИ ДО ТРЕТЬОГО
РОЗДІЛУ
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ
СПИСОК