ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Феномен соціального інтелекту у структурі професійно
важливих якостей представників комунікативних професій
1.1. Теоретичні та методичні засади вивчення явища соціального
інтелекту
1.2. Соціальний інтелект у структурі професійно важливих якостей
практичного психолога
1.3. Зовнішні та внутрішні умови формування соціального інтелекту
студентів-психологів
Висновки до першого
розділу
Розділ 2. Емпіричне дослідження особливостей формування
соціального інтелекту у студентів-психологів
2.1. Методи та методика організації емпіричного дослідження
2.2. Етапи дослідження та характеристика вибірки
2.3. Дослідження рівня сформованості компонентів соціального
інтелекту та індивідуально-психологічних особливостей вияву
соціального інтелекту у студентів-психологів
Висновки до другого
розділу
Розділ 3. Формування соціального інтелекту у
студентів-психологів
3.1. Мета та завдання формуючого експерименту
3.2. Організація навчального процесу та методи формування
соціального інтелекту у студентів-психологів
3.2.1. Методологічні принципи та методи формування
соціального інтелекту
3.2.2. Особливості змісту тренінгу “Розвиток соціального
інтелекту у студентів-психологів”
3.2.3. Процедурні аспекти реалізації програми тренінгу
3.3. Результати експериментального впровадження програми
соціально - психологічної підготовки студентів-психологів
Висновки до третього
розділу
Висновки
Додатки
Список
- Киев+380960830922