- Киев+380960830922
Вы здесь
Введите ключевые слова для поиска диссертаций:
Адаптація енергопостачальних компаній до ринкових умов функціонування на засадах маркетингу
Тип работы:
Дис. канд. наук
Год:
1999
Артикул:
0499U002680 (Д) 129 грн
Рекомендуемые диссертации
- Маркетинг продукції реального інвестування.
- Формування ринку цінних паперів в умовах приватизаційних процесів
- Технологічна конкурентоспроможність у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
- Управління експортним потенціалом підприємства
- Управління ліквідністю банку в умовах реформування економіки
- Маркетинговий механізм формування товарного асортименту (На прикладі підприємств машинобудування).
- Управління інвестиційною діяльністю в умовах ринкової економіки
- Управління виробничими витратами на підприємствах в умовах ринку
- Експортний маркетинг будівельних матеріалів
- Управління іноземним інвестуванням в умовах активізації підприємництва.