- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Адаптація енергопостачальних компаній до ринкових умов функціонування на засадах маркетингу
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
1999
Артикул:
0499U002680 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Розвиток компенсаторних можливостей підприємств малого бізнесу.
- Маркетинг продукції реального інвестування.
- Маркетинговий механізм стимулювання продажу товарів (на прикладі швейної промисловості)
- Формування механізму стійкості підприємств малого бізнесу.
- Управління інвестиційною діяльністю підприємств агропромислового комплексу
- Управління розвитком ринку цукру України
- Спільне підприємництво і шляхи підвищення його ефективності
- Управління експортним потенціалом підприємства
- Управління формуванням інноваційної стратегії підприємств в умовах технологічних змін
- Соціально-психологічні аспекти ефективного менеджменту (на матеріалах АПК Хмельницької області)