- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Управління формуванням інноваційної стратегії підприємств в умовах технологічних змін
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2002
Артикул:
3402U002663 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Стратегічне планування маркетингової діяльності на підприємстві
- Управління виробничими витратами на підприємствах в умовах ринку
- Синтез системи механiзмiв кредитного менеджменту пiдприємства
- Маркетинг у сфері освітніх послуг
- Формування механізму стійкості підприємств малого бізнесу.
- Управління промисловим підприємством на засадах удосконалення інформаційного забезпечення матеріальних потоків.
- Менеджмент діяності банку на фондовому ринку
- Маркетингова трансформація зернового ринку України
- Кон'юнктура ринку цукру та умови підвищення ефективності його виробництва (на матеріалах підприємств АПК Хмельницької області)
- Маркетинговий механізм стимулювання продажу товарів (на прикладі швейної промисловості)