Вы здесь

Сучасні проблеми геодезичного контролю експлуатаційної надійності на АЕС та методи їх розв'язання

Автор: 
Бурак Костянтин Омелянович
Тип работы: 
Дис. докт. наук
Год: 
2009
Артикул:
3509U000151
129 грн
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ВСТУП
Розділ 1. ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ГЕОДЕЗИЧНОГО КОНТРОЛЮ
ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЇ НАДІЙНОСТІ НА АЕС ТА ШЛЯХИ ЇХ
РОЗВ'ЯЗАННЯ
1.1. Питання оцінки напружено-деформованого стану за резуль-
татами високоточних геодезичних вимірів та шляхи
його розв'язання.
1.2. Питання використання сучасного математичного забезпечення
для опрацювання результатів геодезичного контролю та шляхи його розв'язання.
1.3. Питання геодезичного контролю експлуатаційної надійності технологічного обладнання на АЕС та шляхи його розв'язання.
1.4. Питання автоматизації процесів геодезичного контролю на АЕС
та шляхи його розв'язання.
Висновки до
розділу 1.
Розділ 2. РОЗРОБКА ТЕОРІЇ ГЕОДЕЗИЧНОГО МЕТОДУ НЕРУЙНІВ-
НОГО КОНТРОЛЮ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО
СТАНУ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ
2.1.Загальні теоретичні основи визначення критичних напружено
деформованих зон за результатами геодезичних спостережень .
2.2. Розв'язання задачі оцінки експлуатаційної надійності ЗОРВ
АЕС за результатами неруйнівного контролю геодезичним методом
2.2.1. Постановка задачі
2.2.2. Теоретичний розрахунок можливих радіальних зміщень
ЗОРВ АЕС із ВВЕР- на основі розв'язку задачі Ламе
2.2. Оцінка напружено-деформованого стану ЗОРВ
за результатами вимірів радіальних зміщень точок захисної
оболонки в спеціальних інженерно-геодезичних
мережах. Основні формули.
2.2.4.Результати оцінки експлуатаційної надійності ЗОРВ із
ВВЕР-.
2.3. Розв'язання задачі визначення критичних напружено -
деформованих зон за результатами спостережень за
осіданням фундаментних плит . 2.3.1. Основні формули.
2.3.2. Приклад дослідження напружено-деформованого стану
фундаментної плити РВ АЕС.
Висновки до
розділу 2.
Розділ 3. РОЗВ'ЯЗАННЯ ДЕЯКИХ ПРОБЛЕМНИХ ПИТАНЬ
ТЕОРІЇ АВТОМАТИЗОВАНОГО ОПРАЦЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ
ГЕОДЕЗИЧНОГО КОНТРОЛЮ
3.1. Удосконалення просторового математичного
моделювання за результатами геодезичних вимірів.
3.1.1. Вдосконалення теорії алгоритму автоматичного
виділення структурних ліній рельєфу за ЦМР заданою на
нерегулярній сітці.
3.1.2. Алгоритм автоматичної побудови дискретного каркаса
горизонталей шляхом складання незв'язного графа .
3.1.3. Використання просторового математичного моделю-
вання для приведення результатів вимірів осідань фундаменту на одну дату початку спостережень.
3.1.4. Використання просторового математичного
моделювання для визначення й прогнозу кренів
фундаментної плити в районі розміщення РУ
3.1.5. Використання просторового математичного моделювання для розв'язання задачі підрахунку об'ємів .
3.2. Удосконалення опрацювання матеріалів геодезичного контролю
використанням сучасного математичного забезпечення ПЕОМ.
3.2.1. Використання сучасного програмного забезпечення
ПЕОМ для створення бази даних геодезичного
контролю.
3.2.2. Удосконалення способів вирівнювання спеціальних
інженерно-геодезичних мереж
3.2.2.1. Дослідження можливостей автоматизації вирівню-
вання спеціальних нівелірних мереж за допомогою методів
нелінійного програмування для розв'язання оптимізаційних
задач
3.2.2.2. Дослідження температурних розширень реперних штанг
і їх урахування при вирівнюванні нівелірних мереж
геодинамічних полігонів.
3.2.2.3. Дослідження можливостей автоматизації
вирівнювання спеціальних лінійно-кутових мереж за
допомогою сучасного програмного забезпечення.
Висновки до
розділу 3.
Розділ 4. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕОРЕТИЧНОГО ОБГРУНТУВАННЯ
ГЕОДЕЗИЧНОГО КОНТОЛЮ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЇ
НАДІЙНОСТІ ВАНТАЖОПІДІЙМАЛЬНИХ МЕХАНІЗМІВ .
4.1. Розробка теоретичного обґрунтування методики
контролю експлуатаційної надійності мостового крана колової дії
в.п.++/ т.с. РВ АЕС із ВВЕР-.
4.1.1. Постановка задачі
4.1.2. Універсальний апроксимуючий алгоритм оцінки гео-
метричних параметрів та рихтування споруд колової форми.
4.1.3. Обґрунтування методики геодезичних робіт для визна-
чення даних для рихтування колій полярних кранів РВ АЕС із
ВВЕР-.
4.1.4.Теоретичні основи та вдосконалення методики
геодезичних робіт з визначення геометричних
параметрів металоконструкцій полярних кранів .
4.1.5. Приклад застосування розробленої методики
при проведенні ремонтних робіт з рихтування підкранових
колій мостового крана колової дії в.п.++/т.с.
реакторного відділення блока № РАЕС рег.№ Р-,
заводський № РВ № РАЕС
4.2. Розробка та вдосконалення теоретичних основ
алгоритмів визначення оптимальних даних для рихтування
підкранових колій
4.2.1. Метод визначення оптимальних даних для рихтування
способом закріплених положень покриваючого тіла .
4.2.2. Метод пошуку максимального відхилення
експериментальної кривої від її хорди заданої довжини для
оцінки планового положення підкранових колій на допустиму
кривину за результатами геодезичних робіт
4.3. Окремі зауваження до "Правил будови і безпечної
експлуатації вантажопідіймальних кранів".
Висновки до
розділу 4.
Розділ 5. РОЗРОБКА ТЕОРЕТИЧНОГО ОБҐРУНТУВАННЯ
ТА ПРИЛАДІВ ДЛЯ ГЕОДЕЗИЧНОГО
КОНТРОЛЮ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЇ НАДІЙНОСТІ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ РВ АЕС
5.1. Вдосконалення теоретичного обґрунтування, методик та
приладів для вимірів крену та площинності фланців головних
рознять РУ та ГЦНм . .
5.1.1. Вдосконалення методики вимірів крену й площин-
ності фланців головних рознять РУ типу ВВЕР- і
ВВЕР- методом високоточного геометричного
нівелювання коротким променем
5.1.2. Використання методу електронного мікронівелювання
для оцінки експлуатаційної надійності технологічного
обладнання реакторних відділень АЕС
5.2. Вдосконалення та дослідження аналітичного методу забезпе-
чення співвісності органів СУЗ РУ за матеріалами
геодезичного контролю
5.3. Спосіб геометричного нівелювання технологічних трубопроводів
із застосуванням штангенглибиноміра.
Висновки до
розділу 5
Розділ 6. ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРИЛАДІВ ДЛЯ АВТОМАТИ-
ЗАЦІЇ ГЕОДЕЗИЧНОГО КОНТРОЛЮ НА ОСНОВІ ВИКОРИ- СТАННЯ БЕЗКОНТАКТНИХ СЕЛЬСИННИХ ПЕРЕТВОРЮ-
ВАЧІВ КУТ-КОД.
6.1. Теоретичні основи алгоритму кодування та зчитування інфор-мації
6.2. Прилад для автоматичного контролю ширини кранового шляху та
радіальних зміщень ЗОРВ
6.2.1. Постановка задачі
6.2.2. Розробка принципової схеми цифрового індикатора
ширини колії .
6.2.3. Опис макетного взірця цифрового індикатора
ширини колії
6.3. Будова й принципи роботи розробленої стаціонарної системи
гідростатичного нівелювання
Висновки до
розділу 6
ВИСНОВКИ .
СПИСОК