ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Конкурентоспроможність як характеристика положення об'єкта на ринку
1.2. Методика оцінювання конкурентоспроможності підприємства
1.3. Вибір і формування підприємством конкурентної стратегії
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ МАКАРОННИХ ВИРОБІВ
2.1. Дослідження конкурентного середовища галузі
2.2. Аналіз і оцінка конкурентоспроможності підприємства
2.3. Маркетингові аспекти конкурентоспроможності суб'єктів регіонального ринку макаронних виробів
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ МАКАРОННОЇ ГАЛУЗІ
3.1. Механізм стратегічної адаптації підприємства до зовнішнього середовища
3.2. Інформаційне забезпечення конкурентоспроможності підприємства
3.3. Маркетингова оцінка конкурентоспроможності макаронної продукції
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Киев+380960830922