ЗМІСТ
Стор.ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади системи збуту у сучасній маркетинговій концепції
1. Місце збуту в маркетинговій діяльності підприємств1. Стратегічні засади маркетингу збутової діяльності переробних підприємств
1. Методичні підходи щодо оцінки результативності збутової діяльності підприємств
ВИСНОВКИ З
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 2. Дослідження збутової діяльності на ринку консервної промисловості
2. Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку консервної промисловості України
2. Діагностика стану збутової діяльності бази підприємств консервної промисловості України
2. Дослідження споживчих переваг на ринку консервної продукції та ступеня задоволеності споживачів
ВИСНОВКИ З
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 3. Маркетингові стратегії збутової діяльності підприємств харчової промисловості
3. Маркетингове стратегічне планування збутової діяльності підприємств 3. Інструментальні стратегії маркетингу для забезпечення ефективності збутової діяльності підприємств
3. Стратегічна модель вибору торгового посередника ВИСНОВКИ З
РОЗДІЛУ ВИСНОВКИДОДАТКИСПИСОК
- Киев+380960830922