ЗМІСТ
Вступ……………………………………………………………………………….
Розділ 1. Теоретичні аспекти управління розвитком підприємства….……
1.1. Сучасний стан та тенденції розвитку машинобудівних підприємств.…
1.2. Аналіз концепцій розвитку підприємства…………………………………
1.3. Підходи до управління розвитком підприємства…………………………
Висновки до
розділу ………………………………………………………….
Розділ 2. Дослідження передумов застосування ринкової вартості в управлінні
розвитком підприємства……………….………………………………
2.1. Сутність ринкової вартості підприємства…………………………….….
2.2. Концепція застосування ринкової вартості в управлінні розвитком
підприємства……………………………………………………………………….
2.3. Підходи та методи оцінки ринкової вартості підприємства……….….
Висновки до
розділу ………………………………………………………….
Розділ 3. Формування стратегії розвитку підприємства за критерієм збільшення
ринкової вартоті………….………………………………………….
3.1. Когнітивно-нейронна модель оцінки впливу чинників на ринкову вартість
підприємства…………………………………………………………….
3.2. Вибір стратегічної позиції розвитку підприємства з урахуванням ринкової
вартості……………….……………………………………….……….
3.3. Апробація процедури вибору стратегії розвитку машинобудівного підприємства
за результатами оцінки впливу чинників на ринкову вартість .
Висновки до
розділу ………………………………………………………….
Висновки………………………………………………………………………
Список
- Киев+380960830922