ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Теоретичні погляди на конкуренцію, її роль в аграрному секторі економіки 1.2. Методичні підходи до формування конкурентоспроможності продукції 1.3. Методичні підходи до формування конкурентоспроможності підприємстваВисновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА М'ЯСОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ 2.1. Аналіз конкурентоспроможності м'ясопереробних підприємств 2.2. Вплив зовнішніх чинників на гостроту конкуренції м'ясопереробних підприємств 2.3. Оцінка інтенсивності конкуренції на ринку м'ясопродуктівВисновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ М'ЯСОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ 3.1. Удосконалення методики оцінки конкурентоспроможності м'ясопереробних підприємств 3.2. Обґрунтування організаційно-економічних засад конкурентоспроможності м'ясопереробних підприємств 3.3. Основні шляхи підвищення конкурентоспроможності м'ясопереробних підприємствВисновки до
розділу ВИСНОВКИДОДАТКИ СПИСОК
- Київ+380960830922