Ви є тут

Розвиток змісту природничої освіти у вітчизняній середній школі (друга половина ХІХ – початок ХХ століття).

Автор: 
Мартін Аліна Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000569
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ.
1.1. Огляд історико - педагогічної літератури з теми дослідження
1.2. Наукові передумови реформування природничої освіти
1.3. Розвиток середньої освіти в другій половині ХІХ - початку
ХХ століття
Висновки до І-го
розділу
РОЗДІЛ 2. РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ В СЕРЕДНІЙ ВІТЧИЗНЯНІЙ ШКОЛІ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ - ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)
2.1. Пошуки шляхів формування змісту шкільного природознавства
2.2. Погляди педагогів на зміст і методи викладання природничих дисциплін
2.3. Аналіз навчальних планів і програм середніх навчальних
закладів
2.4. Характеристика підручників з природничих дисциплін
Висновки до ІІ-го
розділу
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ НОВОГО ЗМІСТУ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ - ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
3.1. Проблеми методики викладання природничих дисциплін в середній школі
3.2. Освітня діяльність наукових товариств
Висновки до ІІІ-го
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК