Ви є тут

Інтелектуальний розвиток дитини у системі дошкільного виховання Німеччини.

Автор: 
Хало Зоряна Петрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000587
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Ступінь дослідженості проблеми
1.2. Ґенеза ідеї інтелектуального розвитку дітей в історії світової та вітчизняної психолого-педагогічної думки.
1.3. Особливості функціонування дошкільних закладів Німеччини та місце інтелектуального складника в їхньому змісті освіти
Висновки до
розділу.
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ У СИСТЕМІ ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ НІМЕЧЧИНИ
2.1. Зміст та принципи інтелектуального розвитку дитини в системі німецького дошкілля
2.2. Чинники інтелектуального розвитку в дітей дошкільного віку
2. Роль вихователів дошкільних установ у реалізації завдань інтелектуального розвитку особистості.
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ НІМЕЧЧИНИ. 3.1. Методи та засоби інтелектуального розвитку дитини- дошкільника.
3.2. Диференціація та індивідуалізація інтелектуального розвитку дитини дошкільного віку
3.3. Творче використання досвіду німецької дошкільної педагогіки та освіти в контексті завдань сучасного українського дошкілля
Висновки до
розділу.
ВИСНОВКИ.
СПИСОК