Ви є тут

Формування професійних умінь і навичок майбутніх економістів у процесі вивчення інтегративних фахових дисциплін

Автор: 
Носач Ірина Володимирівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000601
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДИДАКТИКИ КУРСІВ ІНТЕГРАТИВНИХ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
1.1. Формування умінь та навичок у загальній дидактиці
1.2. Психологічні передумови дидактичної системи
1.3. Неперервність формування професійних умінь та навичок в системі освіти "Коледж-ВНЗ"
1.4. Онтологія міжпредметних зв'язків
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ ІНТЕГРАТИВНИХ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
2.1. Наукові проекти курсів інтегративних фахових дисциплін
2.2. Алгоритмізація побудови курсів інтегративних фахових дисциплін
2.3. Методика викладання курсу інтегративних фахових дисциплін з напряму "Економіка" в системі освіти "Коледж-ВНЗ"
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ ІНТЕГРАТИВНИХ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН З НАПРЯМУ ЕКОНОМІКА В СИСТЕМІ ОСВІТИ "КОЛЕДЖ - ВНЗ"
3.1. Методичне обґрунтування впровадження інтегративних фахових дисциплін з економіки в системі освіти "Коледж-ВНЗ"та визначення його ефективності в педагогічному експерименті
3.2. Результати педагогічного експерименту та їх інтерпретація
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
Додаток А
Додаток Б
Додаток В
Додаток Г
СПИСОК