Ви є тут

Формування інтерпретаційної компетентності старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури

Автор: 
Ратушняк Олександр Михайлович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000656
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Вступ-
Розділ 1. Теоретичні основи і практичний досвід формування інтерпретаційної компетентності старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури.-
1.1. Філософські та літературознавчі аспекти проблеми формування інтерпретаційної компетентності старшокласників-
1.2. Психолого-педагогічні основи формування інтерпретаційної компетентності старшокласників-
1.3. Дослідження проблеми формування інтерпретаційної компетентності школярів у методиці викладання літератури-
1.4. Стан проблеми формування інтерпретаційної компетентності старшокласників у сучасній шкільній практиці викладання зарубіжної літератури-
Висновки до
розділу 1-
Розділ 2. Система формування інтерпретаційної компетентності старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури-
2.1. Теоретичне обґрунтування системи формування інтерпретаційної компетентності.-
2.2. Система формування інтерпретаційної компетентності старшокласників на різних етапах вивчення художнього твору.-
2.2.1. Етап підготовки до сприймання художнього твору як необхідна передумова формування інтерпретаційної компетентності-
2.2.2. Формування інтерпретаційної компетентності на етапі первісного сприймання (читання) художнього твору.-
2.2.3. Формування інтерпретаційної компетентності старшокласників на етапові підготовки до аналізу художнього твору-
2.2.4. Методика формування інтерпретаційної компетентності на етапі аналізу художнього твору-
2.2.5. Формування інтерпретаційної компетентності на завершальному етапі вивчення художнього твору-
2.3. Аналіз кількісних показників та узагальнення результатів формувального експерименту-
Висновки до
розділу 2.-
Загальні висновки-
Список