Ви є тут

Поетика гіперроману у культурологічній та літературно-критичній перспективі (на прикладі романів М. Джойса, С. Моултропа, Ш. Джексон, М. Каверлі).

Автор: 
Рітц-Ракул Катерина Павлівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000708
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Культурологічний та теоретичний аспекти розвитку дигітальної літератури. Методологія дослідження гіпертексту.1. Гіпертекст в культурному просторі кінця ХХ століття.1. Кіберкультура і генеза гіпертексту1.2. Моделювання реальності: проблеми та перспективи.1.2. Гіпертекст: розвиток та особливості його функціональності1. Гіперроман: художні моделі і літературний контекст.1.3. Літературні джерела гіпертекстуального роману.1.3. Дигітальна культура: колективні художньо-літературнігіпертекстуальні проекти1. Гіпертекст як об'єкт постмодерністичного літературознавства
РОЗДІЛ 2. Особливості поетики гіпертекстуального роману .2. Ризома як принцип моделювання сюжетної та структурноїорганізації роману М. Джойса "Опівдні"2.1. Гіпертекстуальні параметри роману М. Джойса "Опівдні".2.1. Особливості сюжетної побудови роману М. Джойса "Опівдні".2.1. Текстовий аналіз сюжетної лінії "Пітер".2. Тематичний аналіз роману С. Моултропа "Сад перемоги".2. Лабіринт як структуротвірний принцип роману С. Моултропа"Сад перемоги"2. Тіло, як метафора гіпертексту в романі Ш. Джексон"Клаптикова дівчина, або сучасний монстр"2. Особливості гіпертекстуальної побудови роману Ш. Джексон"Клаптикова дівчина, або сучасний монстр"2. Мультимедійна колажність як базовий принцип побудовигіперроману М. Д. Каверлі "Каліфія"2. Особливості розвитку та побудови сюжету гіперромануМ. Д. Каверлі "Каліфія"
РОЗДІЛ 3. Гіперлітературознавство: перегляд критичних інтенційі стратегій3. Гіперроман і гіперкритика: критерії адекватності.3. Фігура автора в гіпертекстуальній літературі3. Читач і гіперроман.ВИСНОВКИДОДАТКИ.СПИСОК