Ви є тут

Лінгводидактичні засади вивчення простого ускладненого речення на філологічних факультетах у педагогічних навчальних закладах.

Автор: 
Єрмоленко Світлана Іванівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U000767
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВИВЧЕННЯ ПРОСТОГО УСКЛАДНЕНОГО РЕЧЕННЯ НА ФІЛОЛОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ У ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ.
1.1. Аналіз лінгво-дидактичних теорій вивчення простого ускладненого речення на філологічних факультетах у педагогічних навчальних закладах1.1.1. Психолого-педагогічні принципи.1.1.2. Дидактичні принципи.1.1.3. Лінгводидактичні принципи1.2. Вивчення простого ускладненого речення у практиці філологічних факультетів ВНЗ.
1.3. Теоретичні засади побудови методики вивчення простого ускладненого речення на філологічних факультетах у педагогічних навчальних закладах.
РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЯ ВИВЧЕННЯ ПРОСТОГО УСКЛАДНЕНОГО РЕЧЕННЯ НА ФІЛОЛОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ У ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТА ЇЇ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА
2.1. Основні характеристики експериментальної методики вивчення простого ускладненого речення на філологічних факультетах
2.2. Критерії оцінювання навчальних досягнень студентів філологічних факультетів у процесі вивчення простого ускладненого речення.
2.3. Хід і результати педагогічного експерименту2.3.1. Аналітичний етап навчання2.3.2. Аналітико-синтетичний етап навчання.2.3.3. Продуктивно-творчий етап навчання .2.3.4. Узагальнювальний етап навчання. 2.3.5.Контрольний етап навчанняВИСНОВКИ.СПИСОК