Ви є тут

Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання.

Автор: 
Сікорська Леся Борисівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001094
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН ШКОЛЯРІВ.
1.1. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних умов формування міжособистісних взаємин у процесі психосоціального розвитку особистості.
1.2. Структура і класифікація міжособистісних взаємин.
1.3. Особливості розвитку міжособистісних взаємин у молодшому шкільному віці.
1.4. Розуміння змісту поняття комунікативної компетентності й важливість її розвитку в учнів вже на початковому етапі навчання.
1.5. Сутність і роль негативної емоційності школярів як внутрішнього бар'єра у становленні конструктивних міжособистісних взаємин .
1.5.1. Психологічні особливості прояву у молодших школярів шкільних страхів під час міжособистісних взаємин у їх співвідношенні з тривожністю
1.5.2. Психологічні особливості прояву агресії у молодших школярів
1.6. Визначення психологічних умов оптимізації міжособистісних взаємин як засобу сприяння інтелектуальній активності молодшого школяра .
Висновки до першого
розділу
РОДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2.1. Організація, методи та методики дослідження
2.2. Аналіз результатів констатувального етапу дослідження
2.2.1. Факторний аналіз емпіричних даних
2.2.2. Кореляційний аналіз емпіричних даних .
2.3. Констатація наявності негативної емоційності.
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН УЧНІВ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ
3.1. Організація формувального експерименту
3.2. Зміст програми оптимізації міжособистісних взаємин молодших школярів і процедура її реалізації .
3.3. Дослідження ефективності формувального експерименту
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ .
СПИСОК