Ви є тут

Формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності ”іноземна мова”

Автор: 
Халимон Ірина Йосипівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001167
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Перелік умовних скороченьВступ
Розділ 1. Теоретичні засади підготовки майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова"1.1.Загальна характеристика стану підготовки майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова"1.2.Професійна компетентність майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова" як наукова проблема1.3.Критерії і рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова"Висновки до
розділу
Розділ 2. Педагогічна технологія формування професійної компетентності з другої спеціальності "іноземна мова"2.1.Модель як засіб реалізації педагогічної технології2.2.Педагогічні умови реалізації моделі процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова"2.3.Засоби реалізації моделі в інтегративному курсі "Теоретичний курс англійської мови"2.3.1.Зміст і структура курсу "Теоретичний курс англійської мови"2.3.2.Форми і методи впровадження курсу "Теоретичний курс англійської мови"Висновки до
розділу
Розділ 3. Експериментальна перевірка ефективності педагогічної технології формування професійної компетентності та аналіз її результатів3.1.Хід і аналіз результатів формувального етапу експерименту3.2.Рекомендації щодо вдосконалення процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова"Висновки до
розділу ВисновкиДодатки Список