ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ПРОЕКТУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
1.1. Сутність та види дидактичних ситуацій у навчальному процесі
1.2. Специфіка дидактичних ситуацій з використанням комп'ютера у навчанні молодших школярів
1.3. Технологія проектування дидактичних ситуацій з використанням комп'ютера
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЕКТОВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП'ЮТЕРА У НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2.1. Загальні положення організації і проведення експерименту
2.2. Проектування дидактичних ситуацій в практиці навчання молодших школярів з використанням комп'ютера
2.3. Аналіз результатів експериментального дослідження
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922