ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ, СКОРОЧЕНЬ, ТЕРМІНІВ.
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. РОЗВИТОК ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ
ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА.
1.1. Сучасні уявлення про природній розвиток фізичних
якостей школярів в онтогенезі шкільного періоду.
1.2. Індивідуальні особливості розвитку фізичних якостей і
деяких морфофункціональних показників, що забезпечують
їх прояв в онтогенезі шкільного періоду
1.3. Соматичний тип конституції як інтегральний критерій
в оцінці індивідуальності дітей і підлітків.
1.4. Схеми визначення соматичного типу конституції дітей
шкільного віку
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ.
2.1. Методи дослідження.
2.2. Організація дослідження
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ
ХЛОПЦІВ РІЗНИХ СОМАТОТИПІВ ВІД ДО РОКІВ.
3.1. Зміни досліджуваних показників у хлопців різних
соматотипів з до років.
3.1.1. Динаміка фізичних якостей хлопців різних соматотипів
3.1.2. Темпи розвитку фізичних якостей у хлопців різних
соматотипів
3.2. Взаємозв'язки між приростом фізичних якостей хлопців
різних соматотипів у - років
Висновки до
розділу.
РОЗДІЛ 4. ОБҐРУНТУВАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ
ВДОСКОНАЛЕННЯ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ І ЗДОРОВ'Я
ХЛОПЦІВ ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО
ВИХОВАННЯ .
4.1. Зміст експериментальної програми покращення фізичних якостей
хлопців різних соматотипів у процесі фізичного виховання
4.2. Ефективність експериментальної програми у вирішенні
встановлених завдань.
4.2.1. Характеристика досліджуваних показників в
експериментальних і контрольних групах на початку
формуючого експерименту
4.2.2. Особливості змін досліджуваних показників
в експериментальних і контрольних групах упродовж
формуючого експерименту.
Висновки до
розділу.
РОЗДІЛ 5. АНАЛІЗ І УЗАГАЛЬНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ.
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922