Ви є тут

Педагогічні умови розвитку творчого самови-раження вчителів української мови і літератури у післядипломній педагогічній освіті

Автор: 
Нікішина Тетяна Вікторівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U002159
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ.
1.1. Сутність і структура творчого самовираження особистості вчителя
української мови і літератури
1.2. Творче самовираження як передумова розвитку професіоналізму вчителів української мови і літератури.
1.3. Стан розвитку проблеми творчого самовираження вчителів української мови і літератури у теорії та практиці
Висновки з першого
розділу.
РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ
2.1. Педагогічні умови розвитку досліджуваного феномена
у післядипломній педагогічній освіті
2.2. Структурна модель розвитку творчого самовираження вчителів української словесності у післядипломній педагогічній освіті.
Висновки з другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ СЛОВЕСНИКІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ
3.1. Організація та методика дослідно-експериментальної роботи з
розвитку творчого самовираження вчителів української словесності
3.2. Результати дослідно-експериментальної роботи та їх аналіз. Висновки з третього
розділу.ВИСНОВКИДОДАТКИСПИСОК