Ви є тут

Формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики засобами інформаційно-педагогічного моделювання

Автор: 
Монастирна Галина Вікторівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U002507
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ.1.1. Формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики як проблема сучасної вищої професійної освіти1.2. Теоретична модель професійної компетентності вчителя інформатики1.3. Сутність засобів інформаційно-педагогічного моделювання як фактора формування професійної компетентності вчителів інформатики у вищих навчальних закладахВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 1
РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ2.1. Сучасний стан та особливості професійної підготовки вчителів інформатики у вищих навчальних закладах.2.2. Розробка засобів інформаційно-педагогічного моделювання формування професійної компетентності вчителів інформатики.
2.3. Оцінка ефективності формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики засобами інформаційно-педагогічного моделюванняВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 2ВИСНОВКИ.ДОДАТКИСПИСОК