Ви є тут

Розвиток ідеї професійної спрямованості навчання старшокласників у вітчизняній педагогічній думці (50-80 рр. ХХ ст.)

Автор: 
ОЛЕЯРНИК ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U002648
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ ІДЕЇ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ _ _ _ _ _ _ _
1.1. Витоки розвитку ідеї професійної спрямованості навчання _ _ _ _ _
1.2. Передумови розвитку професійної спрямованості навчання старшокласників у вітчизняній педагогічній думці _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
1.3. Етапи розвитку ідеї професійної спрямованості навчання старшокласників у вітчизняній педагогічній думці ( - рр. ХХ ст.) _ _
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО
РОЗДІЛУ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
РОЗДІЛ 2. ДОСВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЇ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ШКОЛІ ( - рр. ХХ ст.) _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
2.1. Основні напрямки реалізації досвіду ідеї професійної спрямованості навчання старшокласників _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
2.2. Форми та методи забезпечення професійної спрямованості учнів старших класів у вітчизняній школі _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
2.3. Рекомендації щодо використання вітчизняного досвіду з реалізації ідеї професійної спрямованості навчання старшокласників _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО
РОЗДІЛУ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
ВИСНОВКИ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
ДОДАТКИ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
СПИСОК