Ви є тут

Формування прийомів розумової діяльності в учнів 7-9 класів у процесі навчання інформатики.

Автор: 
Павлова Наталія Степанівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U004132
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ - КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ
НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ …
1.
Аналіз психолого-педагогічних досліджень з проблем формування у
школярів прийомів розумової діяльності у процесі навчання
1.
Управління розумовою діяльністю учнів на уроках інформатики…………
1.
Врахування вікових особливостей розумового розвитку учнів - класів
у процесі навчання інформатики……………….……………………………
1.
Критерії та рівні сформованості прийомів розумової діяльності………….
Висновки до
розділу ……………………………………………
РОЗДІЛ
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПРИЙОМІВ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
В УЧНІВ - КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ………
2.
Зміст навчання інформатики у - класах………………………………
2.
Формування прийомів розумової діяльності в учнів - класів у процесі навчання
інформатики.……………………….
2.
Оцінювання сформованості прийомів розумової діяльності в учнів - класів на
уроках інформатики…………………………………………….
2.
Організація та результати педагогічного експерименту…………………….
Висновки до
розділу ……………………………………………….
ВИСНОВКИ
.
ДОДАТКИ.
СПИСОК