Ви є тут

Методика використання інтернет-ресурсів у процесі профільного навчання фізики

Автор: 
Жабєєв Георій Володимирович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U004170
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ
ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ
1.1. Педагогічні основи сучасних інтернет-інформаційно-освітніх
середовищ (ІІОС)
1.1.1. Складові ІІОС і роль мережевого викладача
1.1.2. Електронна (віртуальна) кафедра
1.1.3. Система управління ресурсами ІІОС
1.2. Мережеве навчання
1.2.1. Форми мережевого навчання
1.2.2. Контроль знань у мережевому навчанні
1.3. Інтерактивність навчання
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ I
РОЗДІЛ II. МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В
ІНТЕРНЕТ-ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
2.1. Модель організації навчального процесу у віртуальному класі
2.2. Ресурсне забезпечення навчального процесу з використанням
інтернет-ресурсів
2.2.1. Загальний опис електронного курсу
2.2.2. Програма курсу з фізики та методичні рекомендації до модулів
2.2.3. Контент навчального курсу
2.3. Сценарії управління процесом мережевого навчання
2.3.1. Механізм формування віртуального класу
2.3.1.а. Попереднє тестування
2.3.1.б. Додатковий тренінг
2.3.2. Комунікації в процесі навчання
2.3.3. Завершення навчання і аналіз результатів педагогічного
експерименту з впровадження мережевої технології навчання
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ II
РОЗДІЛ III. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНО-
ОРІЄНТОВАНИХ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ
3.1. Інтерактивні засоби навчання
3.1.1. Курси, засновані на Case-технологіях
3.1.2. Освітні теле- і відеоконференції
3.1.3. Курси на основі комп'ютерних систем
3.1.4. Курси на основі web-технологіях (web-курси)
3.2. Інтерактивний розв’язник задач з фізики та педагогічні
сценарії його використання
3.2.1. Структура і зміст розв’язника задач
3.2.2. Сценарії використання розв’язника
3.2.3. Результати педагогічного експерименту з ефективності
використання комп’ютерно-орієнтованих засобів
навчання при підготовці до ЗНО
3.3. Формат електронного підручника
3.4. Діалогова взаємодія і комп’ютерні системи контролю знань
3.5. Методика системного забезпечення інтерактивного
навчального процесу
3.6. Педагогічні аспекти використання інтерактивних
комп’ютерних технологій у профільному навчанні
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ III
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
Додаток А
Додаток Б
Додаток В
Додаток Г
СПИСОК