Ви є тут

Навчання емоційно-модальної інтонації з використанням автентичних відеокурсів (англійська мова, ІІ курс мовного вищого закладу освіти).

Автор: 
Мосьпан Наталя Вікторівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U003802
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК
СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ СТВОРЕННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ЕМОЦІЙНО-МОДАЛЬНОЇ
ІНТОНАЦІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ
ВІДЕОФОНОГРАМИ
1.1. Лінгвістичні особливості емоційно-модальної
інтонації.
1.2. Психологічний аспект сприйняття емоційно-модальної інтонації.
1.3. Методичні засади навчання емоційно-модальної
інтонації.
1.4. Потенційні можливості автентичних відеокурсів для навчання
емоційно-модальної
інтонації.
Висновки до
розділу
1.
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ЕМОЦІЙНО-МОДАЛЬНОЇ ІНТОНАЦІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ
АВТЕНТИЧНИХ ВІДЕОКУРСІВ.
2.1. Відбір автентичних відеокурсів для навчання емоційно-модальної
інтонації
2.2. Вимоги до вправ для навчання емоційно-модальної інтонації з використанням
відеофонограми
2.3. Підсистема вправ для навчання емоційно-модальної інтонації із
застосуванням автентичних відеокурсів
2.4. Модель циклу занять для навчання емоційно-модальної інтонації з
використанням автентичних відеокурсів на ІІ курсі мовного вищого закладу
освіти.
Висновки до
розділу
2.
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ
ЕМОЦІЙНО-МОДАЛЬНОЇ ІНТОНАЦІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ АВТЕНТИЧНИХ ВІДЕОКУРСІВ
.
. Організація експериментального
навчання.
. Реалізація експерименту та констатація одержаних
даних
3.3. Аналіз результатів експериментального навчання та їх
інтерпретація
3.4. Методичні рекомендації для навчання студентів ІІ курсу мовних вищих
закладів освіти емоційно-модальної інтонації з використанням автентичних
відеокурсів
Висновки до
розділу
3.
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ
СПИСОК