Ви є тут

Формування навички скоропису молодших школярів

Автор: 
Боднар Наталя Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U003918
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП….………………………………………………………………………
РОЗДІЛ
Теоретичні засади формування скоропису
в учнів початкової школи
1.1. Письмо як об’єкт наукового дослідження.….…………………
1.1.1. Етапи становлення писемності………….….………….…
1.1.2. Лінгво-психофізіологічні особливості письма.……………
1.2. Психолого-педагогічні аспекти
формування навички письма.…………………………………
1.3. Методичні особливості формування графічної навички.……….
1.3.1. Розвиток методики навчання письма……………….………
1.3.2. Методи і прийоми формування навички письма….….……
Висновки з
розділу.…………………………………………………
РОЗДІЛ
Експериментальна методика формування навички скоропису
2.1. Стан формування навичок скоропису
в учнів початкової школи…………………………………………
2.2. Вихідні теоретико-методичні засади
експериментального дослідження.….……………………
2.3. Методика вироблення скорописних навичок…………………
2.4. Результати експериментального дослідження
формування навичок скоропису молодших школярів.…….….
2.4.1. Організація і результати
констатувального етапу експерименту…………………………
2.4.2. Організація і хід формувального етапу експерименту……….
Висновки з
розділу.…………………………………………….….
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ….…………………….………………………
СПИСОК