Ви є тут

Оповідний простір художньої прози Ф. Саган: лінгвокогнітивний та комунікативний аспекти

Автор: 
Савчук Руслана Іванівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004513
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ……………………………………………
ВСТУП ………………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМАТИКА ВИВЧЕННЯ ОПОВІДНОГО ПРОСТОРУ
ХУДОЖНЬОЇ ПРОЗИ Ф. САГАН:
КОГНІТИВНО-НАРАТИВНА ПЕРСПЕКТИВА ………………….
1.1. Оповідний простір художнього тексту в когнітивно-наративному
висвітленні …….…………………………………………………………….
1.2. Художня проза Ф. Саган у ракурсі лінгвопоетичних досліджень
художнього тексту ……………………………………………………………
1.2.1. Екзистенціальне підґрунтя художньої прози романістки …………
1.2.2. Оповідний простір у реалізації когнітивної системи авторки ….…
1.3. Оповідний простір художньої прози Ф. Саган у парадигмі наративних
стратегій художнього текстотворення …………………………………….
1.3.1. Оповідач як організаційна домінанта оповідного простору
художньої прози Ф. Саган ………………………………………….
1.3.2. Наративна типологія оповіді в досліджуваних художніх
текстах …………………………………………………………………
1.3.3. Фокалізація як перцептивна позиція в сприйнятті оповідного
простору художньої прози Ф. Саган ……………………………
1.4. Методика наративного та семантико-когнітивного аналізів оповідного
простору художнього тексту (на прикладі роману Ф. Саган « Bonjour
Tristesse ») …………………………………………………………………….
Висновки до
розділу .…………………………………………………………
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОПОВІДНОГО ПРОСТОРУ ХУДОЖНЬОЇ ПРОЗИ
Ф. САГАН: ЛІНГВОКОГНІТИВНИЙ АСПЕКТ …………….……
2.1. Оповідний простір у розгортанні концептуального мегапростору
художньої прози Ф. Саган ……………………………………………….
2.1.1. Концептуальний простір інтрагомодієгетичної оповіді: специфіка
розгортання в романі « Un Certain Sourirе » …………………….….
2.1.2. Особливості концептуального простору екстрагомодієгетичної
оповіді в романі « Les Bleus A L’Ame » ………………….……….
2.1.3. Концептуальний простір екстрагетеродієгетичної оповіді:
особливості побудови в романі « Aimez-Vous Brahms ? » ……….
2.1.4. Розгортання концептуального простору інтрагетеродієгетичної
оповіді в романі « Les Merveilleux Nuages » ……………………….
2.2. Семантико-композиційний аспект концептуального мегапростору
художньої прози Ф. Саган …………………………….………….………
2.2.1. Заголовок як суб’єкт концептуальної інформації в художній
прозі романістки …………………………………………………….
2.2.2. Епіграф у ракурсі актуалізації концептуального мегапростору
творів письменниці …………………………………….……….…
2.2.3. Відкрита кінцівка художнього тексту як прояв емотивної
іконічності концептуального простору твору ….………………
Висновки до
розділу ……………………………………………………………
РОЗДІЛ 3. КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ ОРГАНІЗАЦІЇ ОПОВІДНОГО
ПРОСТОРУ ХУДОЖНЬОЇ ПРОЗИ Ф. САГАН ………………….
3.1. Суб’єктно-мовленнєвий план персонажа в концептуальному
мегапросторі художньої прози Ф. Саган …………………………………
3.2. Засоби репродукції внутрішнього мовлення персонажа в оповідному
просторі художнього тексту …………………………………………
3.2.1. Внутрішнє мовлення персонажа в оповідному просторі
інтрагомодієгетичної оповіді (на матеріалі роману « Un Certain
Sourirе ») …………………………………………………………….
3.2.2. Внутрішнє мовлення персонажа в оповідному просторі
екстрагетеродієгетичної оповіді (на матеріалі роману « Un Peu
De Soleil Dans L’Eau Froide ») ………………………………………
3.2.3. Внутрішнє мовлення персонажа в оповідному просторі
інтрагетеродієгетичної оповіді (на матеріалі роману
« Les Merveilleuх Nuages ») ………………………………………
3.2.4. Внутрішнє мовлення персонажа в оповідному просторі
екстрагомодієгетичної оповіді (на матеріалі роману
« Les Bleus A L’Ame ») ……………………………………………
Висновки до
розділу ………………………………………………………….
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ………………………………………………….……
ДОДАТКИ ………………………………………………………………………
Додаток А. Фрагменти ілюстративного матеріалу, що перевищують
, сторінки ……………………………………………………
Додаток Б. Наративні конституенти в оповідному просторі художньої
прози Ф. Саган: специфіка реалізації …………………….…
Додаток В. Приклади розгортання текстових концептів у кореляції
з концептуальними та семантичними лініями в художній
прозі Ф. Саган …………………………………………………
Додаток Д. Приклади розгортання концептуальної інформації
в оповідному просторі художньої прози Ф. Саган ……….
Додаток Е. Типологізація засобів відтворення суб’єктно-мовленнєвого
плану персонажа в оповідному просторі художньої прози
Ф. Саган …………………………………………………….…
Додаток Є. Приклади розгортання концептуальної інформації
в суб’єктно-мовленнєвому плані персонажа в оповідному
просторі художньої прози Ф. Саган ………………………….
Додаток Ж. Глосарій термінів "Оповідний простір художнього
тексту"……………………………………………………….…
СПИСОК